Bericht geschiedenis
Aanpassingen aan dit bericht

hutch

@hutch schreef:
smeets

Willem Janssen scoorde in het seizoen dat Skoubo en Junker de voorhoede vormden echt aan de lopende band.

Maakt ook niet uit; waar het om gaat is dat Roda al jaren het middenveld niet in handen heeft. Ook in eigen huis tegen dwergen niet. We lopen vooral achteruit en komen langs voetballende weg veel te weinig in de buurt van de goal van de tegenstander. Van de nul goals die Klaassen, Cotan, Rosch en Souren achter hun naam hebben staan wil ik die jongens niet de schuld geven. Het is mede het gevolg van een speelstijl waarvoor gekozen wordt. En die is weer ingegeven door transferpolitiek.

Er zijn dit jaar met de komst van Alberg en Croux echt stappen gezet om Roda weer aan het VOETBALLEN te krijgen en een jongen als Simakala blijf ik bruikbaar vinden maar het is en blijft te weinig. Voor ons middenveld had ik gehoopt op de komst van een type Anco Janssen (zeker na het vertrek van Paulissen), maar Cotan en Rosch zijn dat beiden niet. Souren is dat niet en Klaassen sowieso niet. En dan hebben we ook nog Verburgh. Nu - bij gebrek aan alternatieven - verdediger maar eigenlijk ook gehaald voor het middenveld. Die staat daar ook mijlenver vanaf. Welbeschouwd bevat deze selectie dus vier controlerende middenvelders en in Rosch een type Willem Janssen. En daarmee WEER geen grillige creatieveling die kan opendraaien, een mannetje uitspelen of een aanvaller wegsteken. Tja, als je die belangrijkste positie in je elftal zo ontzettend laat versloffen ga je vanzelf heel voorspelbaar voetballen.
09 nov 2019 om 12:07 - bewerkt door: hutch

hutch

@hutch schreef:
smeets

Willem Janssen scoorde in het seizoen dat Skoubo en Junker de voorhoede vormden echt aan de lopende band.

Maakt ook niet uit; waar het om gaat is dat Roda al jaren het middenveld niet in handen heeft. Ook in eigen huis tegen dwergen niet. We lopen vooral achteruit en komen langs voetballende weg veel te weinig in de buurt van de goal van de tegenstander. Van de nul goals die Klaassen, Cotan, Rosch en Souren achter hun naam hebben staan wil ik die jongens niet de schuld geven. Het is mede het gevolg van een speelstijl waarvoor gekozen wordt. En die is weer ingegeven door transferpolitiek.

Er zijn dit jaar met de komst van Alberg en Croux echt stappen gezet om Roda weer aan het VOETBALLEN te krijgen en een jongen als Simakala blijf ik bruikbaar vinden maar het is en blijft te weinig. Voor ons middenveld had ik gehoopt op de komst van een type Anco Janssen, maar Cotan en Rosch zijn dat beiden niet. Souren is dat niet en Klaassen sowieso niet. En dan hebben we ook nog Verburgh. Nu - bij gebrek aan alternatieven - verdediger maar eigenlijk ook gehaald voor het middenveld. Die staat daar ook mijlenver vanaf. Welbeschouwd bevat deze selectie dus vier controlerende middenvelders en in Rosch een type Willem Janssen. En WEER geen grillige creatieveling die kan opendraaien, een mannetje uitspelen of een aanvaller wegsteken. Tja, als je die belangrijkste positie in je elftal zo ontzettend laat versloffen ga je vanzelf heel voorspelbaar voetballen.
09 nov 2019 om 12:05 - bewerkt door: hutch

hutch

@hutch schreef:
smeets

Er zijn dit jaar met de komst van Alberg en Croux echt stappen gezet om Roda weer aan het VOETBALLEN te krijgen en een jongen als Simakala blijf ik bruikbaar vinden maar het is en blijft te weinig. Voor ons middenveld had ik gehoopt op de komst van een type Anco Janssen, maar Cotan en Rosch zijn dat beiden niet. Souren is dat niet en Klaassen sowieso niet. En dan hebben we ook nog Verburgh. Nu - bij gebrek aan alternatieven - verdediger maar eigenlijk ook gehaald voor het middenveld. Die staat daar ook mijlenver vanaf. Welbeschouwd bevat deze selectie dus vier controlerende middenvelders en in Rosch een type Willem Janssen. En WEER geen creatieveling die kan opendraaien, een mannetje uitspelen of een aanvaller wegsteken. Tja, als je die belangrijkste positie in je elftal laat versloffen ga je vanzelf heel voorspelbaar voetballen.
09 nov 2019 om 11:53 - bewerkt door: hutch

hutch

@hutch schreef:
smeets

Er zijn dit jaar met de komst van Alberg en Croux echt stappen gezet om Roda weer aan het VOETBALLEN te krijgen en een jongen als Simakala blijf ik bruikbaar vinden maar het is en blijft te weinig. Voor ons middenveld had ik gehoopt op de komst van een type Anco Janssen, maar Cotan en Rosch zijn dat beiden niet. Souren is dat niet en Klaassen sowieso niet. En dan hebben we ook nog Verburgh. Nu - bij gebrek aan alternatieven - verdediger maar eigenlijk ook gehaald voor het middenveld. Die staat daar ook mijlenver vanaf. Welbeschouwd bevat deze selectie dus vier controlerende middenvelders en in Rosch een type Willem Janssen en WEER geen creatieveling. Tja, als je die belangrijkste positie in je elftal laat versloffen ga je vanzelf heel voorspelbaar voetballen.
09 nov 2019 om 11:51 - bewerkt door: hutch

hutch

@hutch schreef:
smeets

Er zijn dit jaar met de komst van Alberg en Croux echt stappen gezet om Roda weer aan het VOETBALLEN te krijgen en een jongen als Simakala blijf ik bruikbaar vinden maar het is en blijft te weinig. Voor ons middenveld had ik gehoopt op de komst van een type Anco Janssen, maar Cotan en Rosch zijn dat beiden niet. Souren is dat niet en Klaassen sowieso niet. En dan hebben we ook nog Verburgh. Nu - bij gebrek aan alternatieven - verdediger maar eigenlijk ook gehaald voor het middenveld. Die staat daar ook mijlenver vanaf. Welbeschouwd bevat deze selectie dus vier controlerende middenvelders en in Rosch een type Willem Janssen en WEER geen creatieveling. Tja, als je dat laat versloffen ga je vanzelf heel voorspelbaar voetballen.
09 nov 2019 om 11:47 - bewerkt door: hutch

hutch

@hutch schreef:
smeets

Er zijn dit jaar met de komst van Alberg en Croux echt stappen gezet om Roda weer aan het VOETBALLEN te krijgen en een jongen als Simakala blijf ik bruikbaar vinden maar het is en blijft te weinig. Voor ons middenveld had ik gehoopt op de komst van een type Anco Janssen, maar Cotan en Rosch zijn dat beiden niet. Souren is dat niet en Klaassen sowieso niet. En dan hebben we ook nog Verburgh. Nu - bij gebrek aan alternatieven - verdediger maar eigenlijk ook gehaald voor het middenveld. Die staat daar ook mijlenver vanaf. Welbeschouwd bevat deze selectie dus vier controlerende middenvelders en in Rosch een type Willem Janssen en WEER geen creatieveling. Tja, als je dat laat versloffen en dat gat in je selectie nooit dicht ga je heel voorspelbaar voetballen.
09 nov 2019 om 11:40 - bewerkt door: hutch