Bericht geschiedenis
Aanpassingen aan dit bericht

hutch

@hutch schreef:
viro

Ben ik niet met je eens. Achterin missen we wat snelheid, het middenveld moet sterker maar Roda's voorhoede is echt uitstekend. Dat die Alberg gisteren zuchtend over het veld sjokte had te maken met het feit dat hij er voor spek en bonen bijliep. Die jongen moet goed aangespeeld worden en heeft middenvelders nodig die bijsluiten. Als 'ie gisteren al eens een keer een bal kreeg stond 'ie in de dekking en had 'ie nul afspeelmogelijkheden. Bij deze ultradefensieve tactiek had je 'm niet hoeven opstellen want het is geen speler voor de tegenaanval. Die jongen moet niet hollen en draven achter kansloze peren van achteruit maar loeren rond de zestien in een elftal dat daar af en toe ook opduikt.

En Jordi Croux vond ik gisteren echt de beste man bij Roda. ALS we af en toe gevaarlijk werden was dat uit een van die fantastische voorzetten of vrije trappen van hem - voetballend vanuit het middenveld kwam er niks. Hij was vast aan de bal en had constant dreiging. Dikke prima allemaal. Ik ben er ook rotsvast van overtuigd als we er gisterenavond van dat type (en niveau) nog twee het veld in hadden kunnen sturen we Cambuur gewoon in de prak hadden gevoetbald.
09 nov 2019 om 11:45 - bewerkt door: hutch

hutch

@hutch schreef:
viro

Ben ik niet met je eens. Achterin missen we wat snelheid, het middenveld moet sterker maar Roda's voorhoede is echt uitstekend. Dat die Alberg gisteren zuchtend over het veld sjokte had te maken met het feit dat hij er voor spek en bonen bijliep. Die jongen moet goed aangespeeld worden en heeft middenvelders nodig die bijsluiten. Als 'ie gisteren al eens een keer aangespeeld werd stond 'ie in de dekking en had 'ie nul afspeelmogelijkheden. Bij deze ultradefensieve tactiek had je 'm niet hoeven opstellen want het is geen speler voor de tegenaanval. Die jongen moet niet hollen en draven achter kansloze ballen maar loeren rond de zestien.

En Jordi Croux vond ik gisteren echt de beste man bij Roda. ALS we af en toe gevaarlijk werden was dat uit een van die fantastische voorzetten of vrije trappen van hem - voetballend vanuit het middenveld kwam er niks. Hij was vast aan de bal en had constant dreiging. Dikke prima allemaal. Ik ben er ook rotsvast van overtuigd als we er gisterenavond van dat type (en niveau) nog twee het veld in hadden kunnen sturen we Cambuur gewoon in de prak hadden gevoetbald.
09 nov 2019 om 11:00 - bewerkt door: hutch