Bericht geschiedenis
Aanpassingen aan dit bericht

hutch

@hutch schreef:
smeets

Ja joh, ga nog een beetje lopen zeuren over Alberg. Dat 'ie niet zoals een blind paard als die Rosch over het veld draaft. Dat verwijt kreeg Hadouir ook altijd. En Anco.
Het probleem bij Roda is niet de ontbrekende werklust, maar een tekort aan puur voetballend vermogen. Ik moet er werkelijk niet aan denken dat die Alberg al die blinde peren van achteruit zat wordt en iets anders met zijn kostbare tijd gaat doen want dan hebben we echt een levensgroot probleem.
08 nov 2019 om 23:48 - bewerkt door: hutch

hutch

@hutch schreef:
smeets

Ja joh, ga nog een beetje lopen zeuren over Alberg. Dat 'ie niet als een blind paard als die Rosch over het veld draaft. Dat verwijt kreeg Hadouir ook altijd. En Anco.
Het probleem bij Roda is niet de ontbrekende werklust, maar een tekort aan puur voetballend vermogen. Ik moet er werkelijk niet aan denken dat die Alberg al die blinde peren van achteruit zat wordt en iets anders met zijn kostbare tijd gaat doen want dan hebben we echt een levensgroot probleem.
08 nov 2019 om 23:43 - bewerkt door: hutch

hutch

@hutch schreef:
smeets

Ja joh, ga nog een beetje lopen zeuren over Alberg. Dat 'ie niet als een blind paard als die Rosch over het veld draaft. Dat verwijt kreeg Hadouir ook altijd. En Anco.
Het probleem bij Roda is niet de ontbrekende werklust, maar een tekort aan puur voetballend vermogen. Ik moet er werkelijk niet aan denken dat die Alberg die blinde peren van achteruit zat wordt en iets anders met zijn kostbare tijd gaat doen want dan hebben we echt een levensgroot probleem.
08 nov 2019 om 23:40 - bewerkt door: hutch

hutch

@hutch schreef:
smeets

Het probleem bij Roda is niet de ontbrekende werklust, maar een tekort aan puur voetballend vermogen. Ik moet er werkelijk niet aan denken dat die Alberg die blinde peren van achteruit zat wordt en iets anders met zijn tijd gaat doen want dan hebben we een levensgroot probleem.
08 nov 2019 om 23:22 - bewerkt door: hutch

hutch

@hutch schreef:
smeets

Ja joh, ga nog een beetje lopen zeuren over Alberg. Dat 'ie niet als een blind paard als die Rosch over het veld draaft. Dat verwijt kreeg Hadouir ook altijd.
Het probleem bij Roda is niet de ontbrekende werklust, maar een tekort aan puur voetballend vermogen. Ik moet er werkelijk niet aan denken dat die Alberg die blinde peren van achteruit zat wordt en iets anders met zijn tijd gaat doen want dan hebben we een levensgroot probleem.
08 nov 2019 om 23:06 - bewerkt door: hutch

hutch

@hutch schreef:
smeets

Ja joh, ga nog een beetje lopen zeuren over Alberg. Dat 'ie niet als een blind paard als die Rosch over het veld draaft. Dat verwijt kreeg Hadouir ook.
08 nov 2019 om 23:02 - bewerkt door: hutch

hutch

@hutch schreef:
Ja joh, ga nog een beetje lopen zeuren over Alberg. Dat 'ie niet als een blind paard als die Rosch over het veld draaft. Dat verwijt kreeg Hadouir ook.
08 nov 2019 om 23:01 - bewerkt door: hutch