Bericht geschiedenis
Aanpassingen aan dit bericht

hutch

@hutch schreef:
In de laatste VOK-podcast werd op de problemen die Thimister vandaag schetst eigenlijk al geanticipeerd. Niemand kent de afsraken die Schrouff met DLV heeft gemaakt. Als die niet goed afgetimmerd zijn heeft onze Mexicaanse vriend alle troeven in handen en kan alleen de KNVB nog iets voor ons betekenen. Mij verbaast het nieuws van vandaag echt helemaal niets.
11 sep 2019 om 19:15 - bewerkt door: hutch

hutch

@hutch schreef:
In de laatste VOK-podcast werd op de problemen die Thimister vandaag schetst eigenlijk al geanticipeerd. Niemand kent de afsraken die Schrouff met DLV heeft gemaakt. Als die niet goed afgetimmerd zijn heeft onze Mexicaanse vriend alle troeven in handen en kan alleen de KNVB nog iets voor ons betekenen. Mij verbaast het nieuws van vandaag dan ook niet.
11 sep 2019 om 18:30 - bewerkt door: hutch

hutch

@hutch schreef:
In de laatste VOK-podcast werd op de problemen die Thimister vandaag schetst eigenlijk al geanticipeerd. Niemand kent de afsraken die Schrouff met DLV heeft gemaakt. Als die niet goed afgetimmerd zijn heeft onze Mexicaanse vriend alle troeven in handen en kan alleen de KNVB nog iets voor ons betekenen.
Mij verbaast het nieuws van vandaag dan ook niet.
11 sep 2019 om 18:29 - bewerkt door: hutch